Ugrás a fő tartalomra

Leslie Potter: Ösztön - A játékszer 1.


Leslie Potter könyvét most először fogtam a kezemben, de szavai teljesen ámulatba ejtettek.

Luke, a harmincas éveiben járó szexfüggő férfi és felesége, April élete teljesen megváltozik, amikor megszületik a gyerekük, Sarah. A korábban tabukat nem ismerő szexuális életük lassan átalakul, April egyre többször mond nemet férje perverz vágyaira, amihez Luke először a tőle megszokott humorral próbál hozzáállni. A gyakori és szenvedélyes szexről azonban továbbra sem képes lemondani. Hosszas hezitálás után szexkapcsolatba kezd a nála jóval fiatalabb kisgyerekes anyával, Evával. 

Vajon Luke és April kapcsolata megmenthető? Kit terhel a felelősség a házasság megromlásáért: a szexmániás férjet, vagy a csak magával törődő, még a gyermekét is elhanyagoló feleséget? Meddig tartható fent a szenvedélyes viszony Luke és Eva között, ha mindketten máshoz mennek haza? Valójában ki kinek a játékszere? 

Leslie Potter szókimondó, erotikus regénye tabudöntögető, ugyanakkor egy nagyon fontos problémára hívja fel az olvasók figyelmét: a gyerekszülés utáni szexuális élet helyreállításának fontosságára. A túlfűtött történet hamarosan újabb váratlan fordulatokkal folytatódik a második kötetben.

Most úgy érzem, nagyon jól jött az a tulajdonságom, hogy a fülszöveget a regény elolvasása után vettem szemügyre. Ugyanis a fülszöveg egyáltalán nem azt sugallta nekem, ami valójában történt a könyvben. Ez a pár sor arra utalt számomra, hogy a cselekmény aköré fog épülni, hogy Luke és Eva titkos viszonyt folytat, és hogy mennyire menthető meg még Luke és April házassága. Azonban Luke és Eva körülbelül az első 500 oldalon még nem is nagyon fejezték ki nyiltan a másik számára, hogy vonzodnak egymáshoz. A fülszöveg második bekezdését leginkább a regény elolvasása után felmerülő kérdéseknek nevezném, mely egy kedvcsináló a második kötethez. 

Engem a regény borítója nagyon megfogott. Még pedig azért, mert a cím és a kép is tökéletesen kifejezi a mű tartalmát. Egy ösztönt, ami a férfiaknál erőteljesebben jelenik meg, mégpedig a szexualitást, a vágyat, a szenvedélyét.
Az író kendőzetlenül, minden prűdséget félretéve felfedi, mi is Luke vágya. A szexfüggőségben szenvedő férfi minden pillanatot kihasznál, hogy az ágyába csábítsa feleségét. Ami sajnos első gyermekük megszületése után már cseppet sem egyszerű feladat. A szerző ezzel egy olyan problematikára világít rá, mely a mai világban számos párkapcsolatban megtörénik. 

A lányuk, Sarah, érkezése után a házaspár szexuális élete drasztikusan megromlik. Amit Luke nagyon nehezen tud elviselni. Emellé a gond mellé társul az is, hogy April nem anyához méltóan viselkedik újszülött gyermekével. Ám példaértékű, ahogyan kezeli a dolgot Luke! Segítő és támogató férj. Valóban mindent megtenne azért, hogy házassága olyan legyen, mint régen. Azonban az ő türelme is véges. Vajon meddig képes elviselni April hozzáállását a családjához?
Luke nagyon hamar belopta magát a szívemben. Elképesztő humorral van megáldva. Talán Luke humoros megjegyzései volt az ok arra, hogy ennyire megtetszett számomra ez a regény. Imádnivaló pasi. Lazán, hatalmas könnyedséggel élvei az életet, bár szerintem ehhez az anyagi háttere is kis mértékben hozzájárult. 

Feltűnt, hogy a történet során a vezetéknevek nem kaptak jelentősebb szerepet. Ami viszont egyáltalán nem volt gond szerintem. Könnyen megjegyezhető, kicsit sem egymásra hasonlító keresztnevekkel is tökéletes lett a történet. 
A regény körülbelül olyan két évet ölel fel Luke és April kapcsolatából. Ezt a két évet úgy élhetjük meg, mintha mi is része lettünk volna. Hiszen a szerző részletesebben önti szavakba a szereplők mindennapjait. Ami így elő hallásra talán ijesztőnek tűnhet. Azonban ez a részletesség kicsit sem azt jelenti, hogy unalmasan, vontatottan tette ezt. Számomra nagyon izgalmas és szórakoztató volt a regény!

Engem első pillanattól teljesen megfogott a regény. Olyan élvezettem faltam a sorokat, hogy észre sem vettem, ahogy telik körülöttem az idő. Bár valóban eléggé szókimondó az író stílusa, de én mégis nagyon megszerettem. 
A könyv arányaihoz viszonyítva egyáltalán nem esett túlzásba a szerző az erotikus jelenetekkel. Úgy éreztem, igyekezett az író nem hibába esni azzal, hogy túl hosszúra nyújtaná az intimebb jeleneteket. 
Egyetlen dolog, ami számomra kicsit már sok volt, az a "bunkó" és a "mindjárt fejbe váglak" kifejezés használata April részéről. Úgy éreztem, hogy April indolatlanul sokat használja, ami a történet előrehaladtával csak egyre zavaróbbá vált. Főként azért, mert erre millió szinoniámát használhatott volna a szerző. 

Ezt a regényt garantáltan imádni fogják az erotikus regények rajongói! Szenvedélyes, szórakoztató és tanulságos ez a könyv. Ez egy olyan történet, mely elolvasása után azonnal akarod a következő kötetet, mert nem fognak hagyni nyugodni a gondolataid. 

Álomgyár, 2018

Ha te is szeretnél részese lenni a történetnek, rendeld meg minél hamarabb! → ITT







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog