Ugrás a fő tartalomra

Anne L. Green Nosztalgiahét | Elvarratlan szálak


Nem is olyan rég volt, hogy a boltok polcaira került, egy tehetséges magyar írónő műve, az Elvarratlan szálak című regény! Szerencsére volt alkalmam az elsők között olvasni a könyvet, hiszen már az október 8.-án tartott bemutató alkalmával beszereztem a könyvet.
Eddig az írónő könyveiben sosem csalódtam. Bár magasra emelte a lécet, nem volt kétségem, hogy  ezzel a könyvével megugorja.



Kiadó: Álomgyár kiadó
Megjelenés: 2017.
Oldalszám: 520

Aiden Cross sorsa már a születése pillanatában megpecsételődött. Az anyja halála után alig pár hónaposan az olasz maffia elől egy tanúvédelmi program keretében Amerikába menekítik, ahol a nagynénje oltalma alatt felépítheti saját életét. Az új, szeretetteljes környezetnek hála, boldog lehetne, ám mégsem találja a helyét. Egyik zűrből a másikba keveredik. A múltjának titkai lassan benne is felszínre törnek, így visszatér olasz gyökereihez, hogy ráleljen önmagára. 

Baleseti sebészként helyezkedik el egy római kórházban, ahol nemcsak a hivatásába vetett hitét kapja vissza, de rátalál a szerelem is. A tökéletesnek hit boldogságot azonban beárnyékolja a balsors. A mindennapok részévé válik a megfélemlítés, zsarolás és korrupció.


Aria Bianchi határozott, ambiciózus rezidens, akinek életében az egyetlen fontos tényező: a munkája. Ám ez akarata ellenére hamar megváltozik, amikor feltűnik az új felettese Aiden személyében. A férfi humora, lazasága, lázadó életfelfogása lenyűgözi és magával ragadja a fiatal lányt. Közös jövőjük építésének útjában azonban egy leküzdhetetlennek tűnő akadály áll: a maffia. 


A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Green a 2015. év elsőkönyves felfedezettje. Legújabb romantikus-erotikus regényének lapjain a korábbiaknál is több izgalommal, érzelemmel, humorral fűszerezett története során végigizgulhatjuk a két szerelmes váratlan fordulatokkal, küzdelmekkel gazdagított életútját. 

❧❧❧

Aiden Cross

Nagyon megszerettem a kicsi Aident az Eltitkolt múlt című regényben. Ezért is voltam olyan izgatott, mikor először foghattam a kezemben a könyvet. Kíváncsi voltam, vajon milyen ember is lett az aranyos kisfiúból.
Mondhatni, meg se lepődtem igazán azon, hogy egy igazi nőcsábász vált belőle. Hiszen mi kell a női olvasóknak? Egy olyan férfi, akibe jó beleszeretni, akinek a figyelme felér mindennel.
Anne-nek pedig nagyon jó érzéke van ahhoz, hogy a könyv elején még elviselhetetlen pasik, a regény befejeztével felejthetetlenek legyenek számunkra.


Kedvenc Idézetek


"Még hogy nem befolyásolják az életemet az elődeim hibái. Oh dehogynem! Egy életre viselem ennek a bélyegét. Soha nem moshatom le magamról az apám által elkövetett bűnöket."

"A valóságban a jók sem győznek mindig. Néha veszítenek is, de harcolnak tovább, és mindig talpra állnak. Nem adják fel. Ettől lesznek hősök."

"Nem tudom, hogy mikor férkőzött be a szívembe, de egy biztos: jó mélyre ásta magát."

"Fel merem vállalni. Kiállok mellette akkor is, amikor azt mondják mások, hogy ez butaság. Felnézek rá, mert ő kitart a döntései mellett, nem vesztegeti az életét, nem szórja az álmait a szélbe."

"A szépség nem a tökéletesben, hanem mindig a tökéletlenben rejlik."

"Oda kell figyelnem a fontos pillanatokra, mert ezek azok, amelyek megismételhetetlenek."



Imádom Anne L. Green könyveiben, hogy olyan csodás gondolatokat fogalmaz meg. Mindig találok a történetben "elrejtve" egy olyan mondatot, mely felér egy bölcsességgel.  Az életünk néhány pillanatára is igazak lehetnek (emiatt én sokkal valóságosabbnak éreztem a történetet). Engem olykor motiválnak. 

❧❧❧

Vélemények a könyvről:


"Érdekes és fordulatos történet, olyan szereplőkkel, akik szerethetőek és könnyű azonosulni velük. Tetszett, hogy belecsöppentünk egy kicsit az olasz maffia világába (...)"
Eszter_Kocsis_2 (moly.hu)

"Volt ebben a könyvben is annyi dráma, ami 5 könyvre is elegendő lett volna, de ezen már meg sem lepődök, hisz ALG könyveiben mindig ezerrel pörögnek az események. "
V_Ili (moly.hu)

"Ismét egy tökéletes könyv egy fantasztikus írónőtől. Imádom Anne könyveit. Letehetetlenek. 
Lebilincselő, izgalmas, humoros, erotikával fűszerezett romantikus remekmű. Imádom!"
Georgina_Sipos (moly.hu)

" Izgalmas, fordulatos, kalandos, szenvedélyes. Hol sírtam, hol nevettem. Egy érzelmi hullámvasút a történet. "
Szabó_Kata (moly.hu)

"Volt, hogy kiábrándultam, kételkedtem, haragudtam, de ugyanakkor fel is töltött, meglepett és végtelen sok szeretetet adott. "
Niitaabell Világa blog

"Félelmekben és izgalmak nem volt hiányt. Ugyanakkor nevetni is sokat lehetett a párosunkkal. Imádtam. De pokolian sokat aggódtam, izgultam mi is fog kisülni ebből. De Anne ismét minden tökéletesen kitalált. Le a kalappal és ismét gratulálok. ”
Lizzyke Olvasókuckója Blog

"Azt kell mondjam, ez az egyik legjobb ALG könyv, amit eddig olvastam. Tökéletesen felfedezhető benne az írónő stílusa, megdöbbentő fordulataival állandóan fent tartja az érdeklődést, de közben olyan mélységekbe viszi az olvasóit, mely mélyen megérinti a lelket."
Le Monde des Livres Blog

❧❧❧

Engem a könyv teljesen magával ragadott. Minden részét imádtam. Egy szuszra elolvastam a könyvet.
És Te olvastad már?


Felkeltettük az érdeklődésed?

Ha egyedi történetre szomjazol, ne hagyd ki! 

Ne maradj le semmi fontosról!

Kíváncsi vagy a kulisszatitkokra is?

Szerezd be elsőként és dedikáltasd!



Lassan vége a hétnek, köszönöm, hogy velünk tartottál. Ha esetleg lemaradtál volna valamelyik könyvről, a Nosztalgiahét eddigi történéseit itt megtalálod:

Le Monde des Livres ➠ A remény hajnala
Lizzyke olvasó kuckója  ➠ A sötétség fogságában
Kitablar ➠ Eltitkolt múlt
Könyvekbe burkolt világ  ➠ Viharos érzelmek
Niitaabell világa  ➠ Törékeny vonzerő
Bree S. világa  ➠ Ördögi kísértés




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog