Ugrás a fő tartalomra

Aly Martinez: Tőled semmit | Könyvajánló


Aly Martinez sorozatára Anne L. Green Olvass velem! - kihívásának köszönhetően találtam rá. Az első része az Összekötve - sorozatnak, az Érded mindent, teljes mértékben lenyűgözött. Bár voltak benne negatívumok, mégis összességében nagyon izgalmas regény volt. 

Ezen élmény után pedig már tűkön ülve vártam, hogy mit tartogat a második kötet, a Tőled semmit. Ám sajnos nálam nem tudta elérni azt a színvonalat, melyet az első résztől kaptam. Izgalmas volt, de nem részesültem akkora élményben, mint a korábbinál. Kevésnek éreztem a cselekményt az oldalszámot tekintve.  

A történetben Claire és Heath kapja a főszerepet, akiket már az első kötetben megismerhettünk. Claire által pedig nagyobb hangsúlyt kap a már az első részben is megjelent nagy gondot jelentő társadalmi probléma, a bántalmazás. A szerző nagyon jól ábrázolja Claire-en keresztül, mennyire nem könnyű kiszabadulni egy olyan légkörből, melytől rettegünk. Hiába szeretett volna kilépni a bántalmazó kapcsolatból, mégsem tudott. Gondolnia kellett gyermekére, aki miatt nem hozhatott meg felelőtlen és átgondolatlan döntéseket. Claire karaktere nagyszerűen lett megformálva. De olykor hozott olyan döntéseket, melyektől égnek állt a hajam. (Millió ajándék a gyereknek Karácsonyra, miközben nincs is rá pénze.) Egyes esetekben már azt is megkérdőjeleztem, hog valóban vonzódik-e Heath-hez, vagy csak biztonságot érez mellette és csupán azért van vele.
Heath karaktere nem tudta annyira belopni magát a szívembe, mint Roman. Tényleg nagyon nyitott voltam rá, de egyszerűen nem ment. Szimpatikus volt, de ennél több nem. 

Kevés romantika, több krimi jellemző a regényre.

Talán azért tetszett jobban Elisabeth és Roman története, mert ott sokkal nagyobb figyelmet kapott a romantika, a szerelem. Ellenben ez a kötet inkább a krimisebb vonalat képviseli. Rengeteget izgultam, hogy sikerül-e megszökni férje karmaiból Claire-nek, és hogy egyáltalán túl éli-e a menekülést.

Tökéletes kikapcsolódást nyújt a sorozat egy hosszú hétvégén, mivel nagyon gyorsan lehet haladni a könyvvel, akárcsak az első résszel. Könnyed olvasmány. Bártan merem ajánlani azoknak az olvasóknak az Összekötve - sorozatot, akik rövid, de szórakoztató történetre vágynak.

Összességében tetszett a sorozat, de úgy érzem a végére elgyengült kicsit a történet. Ennek ellenére máskor is szívesen veszek majd kezembe Aly Martinez könyvet, mert nagyon kíváncsi vagyok a többi történetére is az írónőnek.

Vajon megmenekül Claire végleg a múltjától?


Cím: Tőled semmit
Szerző: Aly Martinez
Sorozat: Összekötve
Kiadó: Álomgyár kiadó
Kiadás éve: 2019.
Oldalszám: 288
⭐⭐⭐⭐

Fülszöveg:

Egy történet. Két pár.
Beleszerettem egy férfiba, aki nem is létezett.
Ami szerelemnek indult, a pokolba vezetett.
A szavai borotvapengékké váltak.
A csókjai ökölcsapásokká.
Az ölelése a börtönömmé.
A testéből fegyver lett, míg el nem lopta a létem darabjait, egészen addig, míg végül összetörtem.
Gyűlöltem őt.
Az egyetlen dolgom az életben az lett, hogy megvédjem a lányunkat.
Nem voltam benne biztos, hogy valaha is kiszabadulok abból a börtönből, amit a félelmeimből épített nekem. Mígnem egy napon megérkezett a megmentőnk.
Ez a történet arról szól, hogyan menekültem meg a férfitől, aki azt hitte, birtokolhat engem.
Ez az életem és a családom menekülése.
Aly Martinez USA Today bestsellerszerző Tőled semmit című kötete az Összekötve-sorozat második része. A regény szenvedélyes, ugyanakkor gyönyörűen romantikus lezárása a történetnek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog