Ugrás a fő tartalomra

Balogh W. Orsolya: A zodiákus lány | Könyvajánló

Vegyes érzelmeim vannak a regény befejeztével. Azonban összeségében egy hatalmas élménnyel gazdagodtam.

A könyv néhány fejezetet csokorba fogva alkot egy-egy nagyobb részt. Melyek különböző csillagjegyű férfiakat szimbolizálnak.

A történet Isis gyermekkorától indul, így szinte vele együtt nőhetünk fel, élhetjük át a szerelemet. Azonban pár oldal után kicsit félre kellett tennem a regény, mert kellett egy kis idő míg megemésztettem az olvastakat. A mai modern korhoz képest kicsit konzervatívnak tartom magam szexulalitás terén. Így nagyon sokkolóan hatott rám, mikor Isist már 7 évesen beavatja kezdetlegesen unokatestvére az önmagunknak okozott boldogság rejtelmeibe. Szerintem az írónő kicsit túlságosan koránról indítja Isis történetét.
Viszont, amit Isis eléri a tinédzser kort, beindul a történet. Onnantól kezdve teljesen belemerültem. Ennek egyik oka, hogy gyönyörűen fogalmaz az írónő. Varázslatosan öntötte szavakba a gondolatait a szerző. Élmény lett volna tőle bármit olvasni. Azonban szerencsémre nem is akármilyen történetet olvashattam.
Isis fiatalkora már egy varázslatos gyermekszerelemmel indul. Nagyon megszerettem a kis srácot, szimpatikus volt számomra. Sajnos azonban elég korán csalódnia kell szerelmében Isisnek. De vajon ez mekkora hatással lesz a későbbi kapcsolataira?
Isis lelki világa kicsit titokzatos maradt számomra. Nem mindig értettem döntéseinek okát, legfőképpen a nagyobb részek lezárásainál. Itt picit hiányérzetem maradt, annyi kérdést feltettem volna még Isisnek. Azonban olykor történetvezetés szempontjából teljesen érthető volt, miért nem fejtette ki mélyebben az írónő egy-egy kapcsolat lezárását. Ellenben ettől nem éreztem kevesebbnek a regényt. Hiszen a fájdalmát, örömét át tudtam teljesen élni a főhősnőnek. Olykor viszont más szereplők érzései is hatással voltak rám. Ilyen volt például Seth. Talán ő maradt mindvégig a legkedvesebb karakter számomra. Lehetséges, hogy csak azért, mert én Isis helyébe képzelve magam, mellette voltam a legboldogabb.

Elgondolkodtatott a történet, hogy vajon a való életben hányszor lehet igazán szerelmes egy ember. Vajon tényleg ennyire meghatározza a horoszkópunk, mennyire és miként vagyunk képessek szeretni valakit?
Amit a legjobban hiányoltam a történetben az a remény egy igaz szerelemre. Hiszen a borítón lévő három rövid mondat mindig eszembe juttatta, hogy lesz még újrabb partnere Isisnek. Így a könyv elején nem is tudtam remélni, és ez egy kicsit csalódást okozott.
Azonban a váratlan fordulatok kárpótoltak mindenért. Kiszámíthatlan, meghökkentő csavarral zárta le az írónő a regényt. Imádtam, ahogy az olvasó által megálmodott befejezést keresztül vágva, a szerző egy lehengerlő befejezést adott a történetnek. Rengeteg érzelem kerekedett felül rajtam.

A történetben elég nagy hangsúlyt kap az erotika, bár az írónő elég finoman fogalmaz. Nem kell attól tartaniuk az olvasóknak, hogy maga a cselekmény háttérbe szorul!

Akik amiatt félnek elkezdeni a regényt, mert aggódnak, hogy túlságosan nagy hangsúlyt kapnak a horoszkópok, csillagjegyek, azoknak nincs félni valójuk. Én őszintén bevallom, nem hiszek az efféle dolgokban. Viszont számomra nagyon is szórakoztató volt a történet. Nagyon évezhető, teljesen kikapcsol. 

Remélem az írónő még nagyon sok könyvet fog írni, mert egyszerűen élvezet olvasni minden szavát könyveinek!

Vajon tényleg a csillagok szabják meg a sorsunkat? Vagy az egész horoszkóp és asztrológia nem más, mint hazugság és önámítás?
Megrendelem! 


Cím: A zodiákus lány
Szerző: Balogh W. Orsolya
Kiadó: I.P.C. könyvek
Kiadás éve: 2018.
Oldalszám: 448

⭐⭐⭐⭐

Fülszöveg:

Tizenkét különböző partner. Tizenkét eltérő szerelem. Tizenkétféle szexstílus.

Vajon tényleg a csillagok szabják meg a sorsunkat? Vagy az egész horoszkóp és asztrológia nem más, mint hazugság és önámítás? Hogyan ismerhetjük fel a lelki társi és az ikerláng szerelmet?

Az egyiptomi származású, de családjával Amerikában élő Isis gyerekkorában a fogadott unokatestvérével, a Kos jegyű Shane- nel fedezi fel a lelki társi szerelmet. Az állatorvosi egyetemen egy Bika jegyű fiúval kalandozik a szex világában. Tanulmányai végeztével egy állatklinikán kap állást, ahol a jóval idősebb, Ikrek jegyű, nős főnöke szeretője lesz.

Isis két év után kilép ebből a kapcsolatból, és megnyitja a saját rendelőjét. Itt ismerkedik meg a Rák jegyű Levvel...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog