Ugrás a fő tartalomra

Ismerd meg hazánk szerzőit! #1 - Andrea Skyn


Andrea Skyn nevével egy olvasói csoportban ismerkedtem meg. Számomra ismeretlen volt ez a szerzői név, így ez csak fokozta a kíváncsiságom az írónő kiléte felől. 

Az írónő eddig a Wattpad oldalon osztotta meg olvasóival művének egy részét, mely bárki számára ingyenesen elérhető. Azonban most úgy döntött nyomtatott formában kiadja első regényét. Mely meg kell hogy mondjam, zseniális lesz (az eddig ismert részek alapján). Izgalmas, szórakoztató regény lesz. Azok az olvasók, akik Wattpadon követték az írónőt,  ők is számíthatnak a regényben új, meglepő fordulatokra. Hiszen az írónő az eddig feltöltött részeket tökéletesítette, formálta még, illetve tovább folytatta. 
Számomra mindig sokat jelent, hogy valamilyen szinten megismerjem az általam olvasott könyvek szerzőit. Így sokkal közelebb tudom magamhoz engedni a műveket. Ezért hát feltettem pár kérdést az írónőnek, hogy ti is jobban megismerhessétek őt. Illetve néhány érdekes dolgot is elárult nekem Andrea Skyn a hamarosan megjelenő regényéről, és jövőbeni terveiről.

Mikor kezdted az írást?

Amióta az eszemet tudom írok. De igazából tinédzserként merültem bele jobban. Igaz egy cseppet sem vettem komolyan, csak játék volt. Azzal szórakoztattuk egymást a barátaimmal, hogy történeteket találtunk ki, amit aztán kis füzetecskékbe írtunk. Azt hiszem, ez az időszak határozta meg azt aki most vagyok és amit csinálni szeretnék az életben.

Az írás az életem. Akkor is csinálnám, ha senki sem olvasná el egy soromat sem. Erre szükségem van.


Manapság egyre többen választanak álnevet. Te miért döntöttél amellett, hogy nem a valódi neveden írsz?

Szerintem az álnév nagyon izgalmas dolog, pont mint egy regény. Andrea Skyn nem kell fel hajnalban, hogy munkába menjen, nem végez házimunkát, nem nevel gyereket, nincsenek gondjai vagy panaszai. Andrea Skyn egyszerűen csak ír. Andrea Skyn fantáziavilágban él, amit úgy alakíthat, ahogy neki jólesik. Ha már az ember nem képes teljes mértékben irányítani az életét, akkor legalább a történeteit úgy alakítsa, ahogy neki jólesik. A hétköznapokban én is egy átlagos nő vagyok, de amikor írok, akkor Andrea Skyn.

Mikor merted a családodnak elmondani, hogy regényt írsz?

Lényegében sosem titkoltam a családom előtt, de nem is mutattam meg, hogy miket írok. Csak később, amikor megszületett a Boldogan bűnhődni kézirat.

Mennyire érzed kezdőként nehéznek az elindulást az írói pályán?

Nem könnyű, de meg lehet valósítani. Sok tanulásra és kitartásra van szükség. Rengeteg tehetséges író létezik, szóval nagy a verseny. De én azt mondom, ha csak két ember olvassa el a könyvemet és tetszik nekik, akkor már megérte a sok fáradozást.

Mi motivált téged, hogy belevágj az írásba?

Fogalmam sincs. Ezidáig még nem gondoltam erre. Az írás számomra inkább egy kényszercselekedet. Képzeld el, hogy az ember agya folyton tele van furcsa gondolatokkal, történetekkel. Eleinte én is azt hittem, hogy simán zakkant vagyok, azután rájöttem, hogy ez nem teljesen így van. 

Egyszerűen úgy érzem, hogy le kell ülnöm, és le kell írnom mindazt a sok gondolatot, amik nem hagynak nyugodni.

Mennyit szoktál olvasni szabadidődben?

Szabadidő? Mi az? Számomra a szabadidő egyenlő az írással. Esténként lefekvés előtt, ha nem vagyok túl fáradt szoktam olvasni.

Hogyan született meg az első regényed ötlete?

2002-ben jelent meg a 8 Mérföld című film. Hatalmas hatással volt rám. Azelőtt is írogattam, de a film után éreztem azt, hogy ''hazaérkeztem,,. Egyúttal a környezetem is, ahol felnőttem, sokat közrejátszott. Nagyon fiatal voltam amikor megírtam a Boldogan bűnhődni regényt. Azután jött a nagybetűs élet és abbahagytam az írást. Majd évekkel később a kezembe került ismét, és akkor határoztam el, hogy újrakezdem. Most értem meg arra, hogy megírjam a regényt. Ennek körülbelül két éve már. Rengeteg változáson ment át, gyakorlatilag a karakterek nevein és a regény meghatározó jelenetén kívül semmi sem maradt. A regény egyes részei igaz történeteken alapulnak.

Melyik 3 szóval jellemeznéd hamarosan megjelenő könyved?

Érzelmes, kalandos, igaz.

Már tervezed a következő regényed?

Jövőre jelenik meg a Boldogan bűnhődni második része, amit a harmadik rész követ, ha lesz rá igény. Emellett dolgozom egy új regényen is, aminek a megírása számomra nagy kihívást jelent.


A Boldogan bűnhődni c. regény a Könyv Guru gondozásában fog megjelenni. Várhatóan kevesebb, mint egy hónap múlva, október 1.-én kerül a könyveboltok polcaira. Érdemes figyelni az online felületeket, hiszen a könyv a nagyobb online könyves webshopokban is elérhető lesz.

Azok, akik még nem ismerik a történetet, itt elolvashatják a könyv fülszövegét:

Brom Bill nem egy idilli város, hanem bűnbandák és önbíráskodó gengszterek földi paradicsoma. Egy hely, ahol jobb ha az ember lehajtott fejjel jár, éjjel pedig ki sem merészkedik. A fiatal Brittany is, egy ilyen bűnbanda egyetlen női tagja.Önfejű természete miatt folyton bajba kerül, hazugságai pedig napról napra gyarapodnak. Valójában egyetlen dologra vágyik: családra. Életét az is megnehezíti, hogy titokban szerelmes Rickbe, aki egyben barátja és olykor cinkostársa is. Szeszélyes és agresszív természete miatt, Brittanynak folyton kételyei támadnak, maga sem tudja eldönteni megéri-e küzdeni egy reménytelenek ítélt szerelemért. Kiteljesedhet kettejük kapcsolata egy ilyen bűnös világban? A dolgot az is bonyolítja, hogy megismerkedik a milliomos Raymond Petersonnal, becenevén az Ördöggel, akinek nyomát mindenhol vér és halál övezi. Hamar vonzalom alakul ki közöttük, azonban semmi sem az aminek látszik. Meddig mennél el egy férfi szerelméért? Ez kíséri végig Brittany lelki világát, mindenre képes a szeretet férfiért, akár alkut is köt az Ördöggel.





Ne maradjatok le a legfrissebb hírekrők! Kövessétek Andrea Skyn-t!
Facebook → ITT
Instagram → ITT




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog