Ugrás a fő tartalomra

Anne L. Green: Heather vonzásában | Könyvajánló


Anne L. Green a Csábító-sorozatával kilépett a komfort zónájából, és kicsit újabb irányba vitte a történeteit. Nem egy könnyed romantikus történetet alkotott meg a trilógiával, végtelenül izgalmas volt mindhárom kötet. Lenyűgözőtt, hogy milyen hihetetlenül sokat fejlődött az írónő első regényeihez képest. Ám ezáltal nagyon magasra is tette a mércét Anne. Viszont én teljes mértékben elégedett lettem volna, ha azt a szintet nyújtja, amit már a Csábító-trilógiánál is. Ellenben ő minden várakozásomat felülmúlta. Bámulatosabb, izgalmasabb és szórakoztatóbb lett a Heather vonzásában az eddigi regényei az írónőnek!

Pörgős, kalandos és kiszámíthatatlan!

Folyamatosan pörögtek az események, nem lehet egy percig sem unatkozni olvasás közben. Minden fejezet tartogatott valami olyan bravúros csavart, mely arra késztetett, hogy olvassam tovább. Talán az ilyen könyvek miatt mondják, hogy az olvasás veszélyes. Súlyos alvászavart okoz a Heather vonzásában. Hiszen lefekvés előtt nem tudod nyugodt szívvel becsukni a könyvet. Egész este azon kattogott az agyam, hogy hogyan fog folytatódni a történet. 
Heather Reese
Lebilincselő, humoros és szórakoztató. Még egyik Anne L. Green könyvön sem nevettem annyit, mint ezen a történeten. Rengeteg poénnal, frappáns beszólással és komikus jelenettel fűszerezte meg az így is magával ragadó cselekményt az írónő. 
Egy vérpezsdítő történet, mely ravaszul játszik az érzelmeiddel! Minden oldal elképesztő izgalmakat és fordulatokat rejt. Számomra teljesen kiszámíthatatlan volt a regény. Willel együtt én is megpróbáltam részt venni a gyilkossági nyomozásban, ám a sorozatgyilkos mindkettőnk eszén túljárt.
A könyv elejétől a végéig egy érzelmi hullámvasúton éreztem magam. Voltam szerelmes, bánatos, csalódott, dühös és féltem is. Az utóbbi pedig számomra teljesen új érzelem volt az Anne L. Green könyveket tekintve. Az a rejtélyesség, titokzatosság, ami körülvette a sorozatgyilkost, kicsit már kezdett thriller hatást kiváltani belőlem. De meg kell hogy mondjam, nagyon élveztem. Tetszett, ahogy engem is félelemben tartott, nemcsak a főszereplőinket. Igazat megvallva, vártam mindig a felbukkanását, hogy izgulhassak, félhessek kicsit. 

Végre nem egy gazdag pasi!

William Keyes
Az írónő egy átlagos, de mégis különleges férfit alkotott meg számunkra. Lehet furán hangzik, de engem teljesen levett a lábamról Will. Talán az is befolyásoló tényező volt, hogy nem egy gazdag pasi. Nehéz szavakba önteni, hogy milyen impulzusokat is váltott ki belőlem. Imádtam őt.
Williamet már a Csábító-sorozatban megismerhettük. Ám azóta eltelt egy jópár év, felcseperedett az ifjú. Az igazság bajnoka lett. Nem mellesleg sármos, jóképű. Nincs egyáltalán elszállva magától. Sőt, igazából nincs is nagyon tisztában vele, hogy milyen hatással van a nőkre.
Menyasszonya, Joyce, nem lett a kedvencem. Rendkívül tehetséges a manipulálásban. A történet elején még engem is képes volt megvezetni.
Anne L. Green női főszereplői közül Heather az egyik nagy favoritom lett. Imádtam szókimondó stílusát, humoros beszólásait. Határozott és erős nő. Aki nem fél kiállni az igaza mellett. Bámulatos és lenyűgöző volt számomra.
Mellettük természetesen számos nagyszerű karakter is megjelenik. Negatív és pozitív egyaránt. Személyiségük egytől-egyig nagyszerűen kidolgozott volt. 

Könyörtelen finálé...

Joyce Rogers
Nagyon belemerültem a regénybe olvasás közben. Így észre sem vettem, hogy szépen lassan elfogytak az oldalak. Ám az utolsó soroknál már szinte lélegzet-visszafojtva vártam, hogyan alakul a történet. Hihetetlenül izgultam. Csakhogy hirtelen elfogytak a szavak, és véget ér a történet. Éppen a legérdekfeszítőbb résznél vágta el a cselekményt az írónő. Úgy érzem az elkövetkezendő pár hónap Anne olvasói számára fel fog érni egy kínzással. Azonban így lesz egy kis időnk azon elmélkedni, vajon hogyan is fog folytatódni Heather és Will kapcsolata. Van jövője a még csak bimbózó szerelmüknek? Vajon Joyce mennyire csavarja ujja köré Willt?

Fergeteges élményt nyújtott számomra a Heather vonzásában. Nem érdemes halogatni az elolvasását, kihagyni pedig már vétek lenne!


Ha kíváncsi lettél Heatherre és Willre, rendeld meg te is a sorozatot!
(Ne feledjétek, hogy a Libri.hu oldalon előrendelők ajándékba kapják a Heather vonzásában c. regényhez a Moszkvai csábító novellát!)

 


Cím: Joyce csapdájában
Szerző: Anne L. Green
Kiadó: Álomgyár kiadó
Sorozat: Bűnös viszony
Kiadás éve: 2019.
Oldalszám: 486


⭐⭐⭐⭐⭐

Fülszöveg:

William Keyes a chicagói rendőrség egyik legelismertebb rendőrnyomozója. Munkája tele van izgalommal, veszéllyel, rejtélyekkel és észjátékkal. Minden ügyében az igazságot kutatja. Mindemellett menyasszonyával, Joyce-szal lázasan készülnek közelgő esküvőjükre. 

Tökéletesnek látszó életét azonban egy szövevényes gyilkossági eset és egy kellemetlen jogi procedúra kavarja fel. Az ügyben eljáró tüzes és leleményes Heather Reese ügyvédnőt egyszerre találja kibírhatatlannak és vonzónak. Minden akarata ellenére lassan kialakul köztük a kölcsönös vonzalom. A Heather iránt táplált érzelmei észrevétlenül befolyásolhatóvá és sebezhetővé teszik őt. Will idővel mindenben elbizonytalanodik, amiben addig hitt: Joyce-ban, a hivatásában, de legfőképpen önmagában.

A Heather vonzásában a Bűnös viszony-sorozat első része, melyben a többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő bebizonyítja, nem mindenki bűnös, akit rabságra ítélnek. A történet a Joyce csapdájában című kötetben folytatódik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog