Ugrás a fő tartalomra

ANNE L. GREEN : ÖRDÖGI KÍSÉRTÉS - EXKLUZÍV RÉSZLET #3


Anne L. Green már számtalan regényével bebizonyította, hogy igen tehetséges írónő. Ezért bátran merem állítani, hogy az áprilisban megjelenő, Ördögi kísértés című könyvével is le fog minket nyűgözni. Ugyanis, Reggie Reynolds egy különleges karakter, aki gyakran teszi próbára a szerencséjét. Mivel sokan várjátok már a regényt, szeretnénk fokozni még egy kicsit az érdeklődéseteket! Eddig Niitaabell Világa blogon, illetve Le Monde des Livres blogon olvashattatok egy-egy részletet a hamarosan debütáló regényből. Most azonban én készültem egy kis kedvcsinálóval.



Megjelenés: 2018. 04. 26.

Oldalszám: 512

Reggie Reynolds a Las Vegas-i rámenős csirkefogók gondtalan életét éli: szórja a pénzt és gátlástalan módon használja ki a nőket. Minden este hatalmas összegeket kockáztatva teszi meg a tétjeit a Bellagio kaszinó játékasztalainál. Az életet játéknak fogja fel, elszántan hiszi, hogy kivétel nélkül mindent ő irányít. Hozzászokott a fényűzéshez, és ahhoz, hogy neki senki sem mondhat nemet. 
Egy napon azonban szembesül a visszautasítással, amikor Victoria Sawyer szemrebbenés nélkül fordít neki hátat. Abban a pillanatban, ahogy Reggie belenéz Vicky haragos, igéző zöld szemeibe, a játszma elkezdődik. Gyors, szenvedélyes, spontán és kíméletlen módon kívánja leigázni vágyai tárgyát. A csábítás hazai terep számára, és bármire képes, hogy minden megkezdett partiból nyertesen kerüljön ki. Egy olyan játszma veszi kezdetét kettőjük között, aminek a kimenetele azonban még előtte is homályos.
Reggie-t sokként éri, hogy az ő életét is egy felsőbb hatalom befolyásolja. Rá kell ébrednie, hogy ő sem mindenható. Azok a dolgok ugyanis, amelyek a felismeréshez vezető úton fontossá válnak számára, mint az egészség, a szabadság, a szerelem és a boldogság, pénzzel nem megvásárolhatók. Kemény leckét kap a barátságról, megbocsátásról, és arról, hogy az élet törékeny, és nagyon gyakran igazságtalan. 

🂡 🂡 🂡

EXKLUZÍV RÉSZLET


          Lakásom viszont már nem volt. Felmondtam az albérletet, amikor beköltöztem a szállodába. Ez is egy felelőtlen lépés volt a részemről. Így nem volt hová mennem. Felhívtam hát az egyetlen embert, akire számíthattam, Sandrát, és miután részletesen elmeséltem neki a történteket, megengedte, hogy Kellyvel együtt meghúzzuk ott magunkat egy ideig. A babáról egyelőre nem számoltam be neki, mert nem hiányzott a kioktatása. Volt bajom elég enélkül is. Most pedig itt tébláboltam a lakásán és lehuppantam a legközelebbi fotelbe. A laptopom képernyőjét bambultam, amikor felvillant az „új üzenet” felirat. Unottan rápillantottam. Biztos munka.Tényleg, mi lesz ezek után az állásommal? Nem áltattam magam hiúreményekkel, biztosra vettem, hogy ki vagyok rúgva. Rákattintottam az e-mailre és megnyitottam. Reggie-től jött. Mit akarhat még? Így kézbesítené a felmondásom? Lehangolt a tudat, hogy látni sem bír. Mi a csuda ez? Se tárgy, se szöveges üzenet. Felvont szemöldökkel tanulmányoztam alaposabban. Csalódottan húztam el a számat. Véletlenül küldhette.Biztos ő is rám gondol. Miért gyötörjük mi mindig egymást? Be kellene már látnunk: nekünk sosem volt és nem is lesz esélyünk. Ekkor vettem észre, hogy átsiklottam a csatolmányon. Egy videoüzenet. A szívem máris hevesebben vert. Ez érdekes – nyitottam meg gondolkodás nélkül. 

          Ami fogadott, arra nem voltam felkészülve. Reggie a tőle már megszokott bohókás módon igyekezett bocsánatot kérni a viselkedéséért. Egy selfie-összeállítást készített, találó zenei aláfestéssel. Minden képen, ahol felvillant az arca, egy bocsánatkérő üzenetet tartott a kezében. Elsőre olyan sokkoló volt, hogy nem is olvastam el őket. Összezavarodtam. A zenére és az arcára koncentráltam. Annyira hiányzik. A pár másodperces felvétel a végéhez ért és csak akkor eszméltem, hogy nem is fogtam fel az egészből semmit. Gondolatok cikáztak a fejemben. Megvet, majd szeret. Gyűlöl, árulónak tart, majd szerelmet vall. Ez a pasi totál kattant. Nem állt össze a kép. Visszamentem a videó elejére és újra nekirugaszkodtam, és a lényegre koncentráltam. 
„Képtelen vagyok egyetlen napig is nélküled élni, baby oh nem, 
Ha nem vagy itt, nem tudom, miért élek” 
FaydeeCan’tlet go című száma – ismertem fel a dalt. 
„A szemembe néztél és azt mondtad, lassítsak, 
Mert ezelőtt megbántottak nem egyszer, kétszer is” – folytatódott, majd felvillant az első selfie Reggie-ről, a kezében egy üzenettel: 
„Képtelen vagyok elengedni téged.” 
Na persze! – sóhajtottam. Egy órája ez még könnyen ment. 
„Ne haragudj! Adj még egy esélyt!” – ugrott fel a következő. Majd a zene szövege mindent felkavart: 
„Ne engedj el, mert megbántottalak. 
Azt mondtam, bántottalak, igen bántottalak.” 
Fájdalmasan mély levegőt vettem és kegyelemdöfésként újabb önarckép következett: 
„Kérlek!” – ugrott fel az utolsó kép azokkal a könyörgő kutyaszemekkel. 
„Szóval azt mondtam: oh, nem, nem, nem, nem, nem foglak elengedni.” – Kínoztam magam azzal, hogy továbbhallgattam a zene fülbemászó dallamát. 
„Lenyelem a büszkeségem, hagyom megsemmisülni, mert én képtelen vagyok elengedni…” Nem bírtam tovább. 
Idióta! – csaptam le a laptopom tetejét. Minden porcikám remegett. Elfordultam és zaklatottan a hajamba túrtam, majd elbőgtem magam. Akármennyire is megbántott, szeretem. Odavagyok érte. 
          Tudom, hogy megnézted! – érkezett tőle az sms. A türelmetlenségével mindent elrontott. 
Még emésztem. Nem válaszoltam. 
          Sajnálom, hülye voltam. Orbitális nagy hülye! – jött szinte azonnal az újabb bocsánatkérés. 
Ennek semmi értelme – felugrottam, mielőtt meginoghatott volna az elhatározásom: Ennyitől nem fogok hasra esni előtte. 
          Ne tedd ezt velünk. Legalább beszéljük meg! – villant fel újra a kijelző. 
Én teszem? Ő tette. Az ő büszkesége. De mi van az enyémmel? Mindig minden csak róla szól. Bepipultam és válaszra sem méltatva a fürdőszobába mentem gondolkodni.

🂡 🂡 🂡

Tetszett a részlet? Fokozd az élményt, és nézd meg ezt a videót!


Én már nagyon izgatottan várom a regényt! Ha Te is, akkor nincs más dolgod, mint...

Vegyél részt te is a bemutatón!

Nem szeretnél lemaradni a legérdekesebb kulisszatitkokról?

Kíváncsi lettél Reggie történetére?

Szeretnéd jobban megismerni az írónőt?


Bree S. világa / Niitaabell világa / Le Monde des Livres / Lizzyke olvasókuckója / Kitablar / Könyvekbe burkolt világ


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog