Ugrás a fő tartalomra

Lili Green folytatja kalandjait!

A mára már nagy sikereknek örvendő Carrie Cooper, 2016-ban kezdte meg pályafutását. 
Első regénye 2016-ban, míg második 2017-ben látott napvilágot.

A könyvbemutatóin hatalmas érdeklődő tömeg vett rész, így nem is volt kérdéses a siker. Mára már utánnyomásra is szükség volt a könyvekből, oly annyira megszerették az olvasók az írónő könyveit.

Mindkét kötet meghódította a sikerlistákat, így meg sem lepődhetünk azon, hogy A szemtanú és az Ügynök tűsarkúban című regényeit Aranykönyv-díjra jelölték. 

Azonban miért is lettek ilyen sikeresek a könyvei? 

Az írónő két könyvét egy fontos női szereplő, Lili Green köti össze. Ő az a nő, akinek élvezettel bújunk a bőrébe, és éljük át vele a kalandokat. Azokat az izgalmakat, amelyben jócskán bővelkedik mindkét regény. 
Lili egy határozott, erős, és nem mellékesen vonzó nő, de persze, aki olvasta a regényeket, azoknak nem kell bemutatnom. Szerintem ebben rejlik a történetek vonzereje. Hiszen minden olvasó nő szívesen hasonul egy erős, küzdelemre kész nővel. Azok a történetek, ahol egy mindig megmentendő, gyámolításra szoruló nőszemély szerepel, nem érnek el akkora sikereket. 

Nem maradunk Lili Green nélkül!

Lili (és az írónő) rajongói nagyon örülhetnek, ugyanis Carrie Cooper két könyv borítóját leplezte le a napokban, melyek a közeljövőben fognak megjelenni. 
A két regény designja is sugallja, hogy összetartozó kötetekről lesz szó. Azonban kedvenc női karakterünk kapja a főszerepet, mely a Marionettjátszma-sorozat tartalmából derült ki. 

Én személy szerint nagyon örültem a hírnek. Azonban kicsit félek is. Mivel a borítón külön nincs feltüntetve, hogy a Lili Green -sorozat része lenne. Vajon sikerül-e az írónőnek úgy megírnia a történetet, hogy az különálló regénysorozatként is megállja a helyét.


             

A külső nagyszerű, de ismerős.

Az Álomgyár kiadó könyveit az idő előre haladtával egyre gyönyörűbb borítókkal jelenítik meg. Meseszépek és stílusosak. Ahogyan a hamarosan megjelenő Carrie Cooper regények is. Azonban kicsit ismerős. Ezt az érzést a félarcú ember kelti bennem. 
A minap kíváncsiságból megnézegettem a kiadó eddigi könyveit. És sajnos azt tapasztaltam, hogy csak idén ősszel megjelenő könyvek közül van néhány, ami hasonló borítót kapot. (Félarcú ember + egy-két apróság mellette)
Sejtelmesek, és gyönyörűek. Egy egységet képeznek ezen stílus által. Azonban a kiadó egységét. Ránézek egy könyvre és megmondom, hogy az Álomgyár kiadó. Viszont szerintem az lenne a helyes, ha a szerzőt tükrözné a könyv. Gondolok itt például Borsa Brown, vagy épp Anne L. Green regényeire. 
Nektek mi a véleményetek erről?

Bízom benne, hogy Carrie Cooper újból elkápráztat majd!

Mivel én már olvastam Lili Green eddigi kalandjait, így tudom mi vár rám. Izgalom, szórakozás.
Nektek sem szabad kihagyni!


A fülszövegekért kattintsatok fentebb a könyvborítókra!

Rendeljétek meg Carrie Cooper regényeit! → ITT

Kövessétek az írónőt a Facebook oldalon is! → ITT

Gyeretek el a Kétségbe zárva c. regény bemutatójára! → ITT




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog