Ugrás a fő tartalomra

"Nincs időm olvasni" - kihívás | #12honap12konyv | 2018 augusztusi ajánlásaim


"Jó neked, hogy van időd olvasni!" - mondja ezt az, aki megpróbál mindenféle kifogást találni. 
Szabados Ágnes úgy döntött még 2017.-ben, hogy rácáfol erre az állításra. Éppen ezért létrehozta a "Nincs időm olvasni" - kihívást. Melynek célja, hogy havonta legalább egy könyvet elolvassunk. Azonban, hogy érdekesebb legyen a kihívás, Ágnes minden hónapban megad egy témát, mely alapján a kihíváshoz csatlakozottak választanak egy számukra szimpatikus könyvet. Így ezáltal kicsit kilépve a komfortzónánkból olvashatunk. 

Már hónapok óta követem a kihívást, és igyekszem teljesíteni. Valóban jobbnál jobb témák kerültek megadásra. Ágnes a csoportban már négy alkalommal ajánlott a csoportnak könyvet, melyet elolvasás után a hónap végén közösen kibeszélhetnek Facebookon a tagok. Még eddig én egyszer sem tudtam magam rászánni, hogy a közös könyvet elolvassam (ami késik, nem múlik), azonban a beszélgetéseket mindig nagy figyelemmel követem. 

Viszont most úgy döntöttem, hogy aktívabban részt veszek a kihívásban. Minden hónap aktuális témájához, ajánlok általam olvasott/ ismert regényeket, melyeket szerintem ti is szívesen olvasnátok. Hiszen az olvasás egy csodálatos hobbi, mely később szenvedéllyé is alakulhat. (Tapasztalatból mondom.) 



2018 augusztusi téma: 



Ajánlásaim





Carrie Cooper regénye A szemtanú egy hihetetlenül izgalmas regény. Én imádtam olvasni Lili Green kalandjait. 

Folytatása: Carrie Cooper: Ügynök túsarkúban









Budai Lotti, A kegyencnő hálószobája, első történelmi regényével visszarepülhetünk a  17. századi Franciaországba. Varázslatos, izgalmas utazás, melyet nem szabad kihagyni. 

Folytatása: Budai Lotti: A magányos trónörökösnő








Szekeres Judit regénye, a Meztelen igazság, egy tökéletes romantikus regény erotikával fűszerezve. Számomra egy tökéletes nyári délutáni olvasmány volt! 

Folytatása: Szekeres Judit: A múlt árnyékában






Anne L. Greent az Eltitkolt múlt regénye olvasásával ismertem meg, és azonnal rabul ejtett. Hihetetlen szenvedéllyel ír az írónő. Élvezet minden könyvét olvasni. 
Anne regényei nem szokványos sorozatként kapcsolodnak egymáshoz. Hanem a szereplők mindig ugyanazok, csak minden könyvében más-más kapja a főszerepet. Külön-külön is megállják a helyüket.


Véleményért kattints a címre.


Budai Lotti Shirzan szerelme egy igazán különleges regény számomra. Általa teljesen bele szerettem Indiába. Igazából az Ágyas és únrő külön sorozat. Azonban a főszereplő megegyezik Budai Lotti fentebb említett regényével.

Folytatás: Budai Lotti: Shirzan bosszúja

 Borsa Brown hihetetlen nagy sikert ért el a magyar olvasók körében az Az Arab sorozatával. 

Folytatása: Az Arab szeretője | Az Arab lánya 1. | Az Arab lánya 2. | Az Arab fia

Véleményem: Az Arab | Az Arab szeretője | Az Arab lánya 1. | Az Arab lánya 2. | Az Arab fia





R. Kelényi Angelika könyvei számomra hihetetlenül sokat jelentenek. Az ő könyveivel találtam meg igazán a stílusom. Imádom az írónő könyveit, egyik kedvencem Az ártatlan. Csodálatos külső varázslatos belsőt takar.

Folytatása: Az ártatlan 2. - Bűnös örömök városa | Az ártatlan 3. - A párizsi nő






J. K. Rowling regénye, Harry Potter és a bölcsek köve, már igazi kötelező olvasmánynak minősül. Mindig halogattam az elolvasását. Úgy érzem, ez a hónap tökéletes alkalom lesz. 


Moly.hu-s vélemények a címre kattintva.




Lakatos Levente Szigor című kötetét már be is szereztem. Annyi jót hallottam róla, hogy felkeltette az érdeklődésem. 


Moly.hu-s vélemények a címre kattintva.






És még a listát szinte a végtelenségig lehetne írni. Számos zseniális könyvsorozat van. Ha esetleg van a tarsolyotokban olyan regény, mely izgalmas és szórakoztató, és szívesen ajánlanátok másoknak, bátran írjátok a megjegyzésbe. 



A kihívásról bővebben ITT olvashatsz!
Facebook csoporthoz ITT csatlakozhatsz!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog