Ugrás a fő tartalomra

B. E. Belle: Hazugok | Könyvajánló


B. E. Belle első regénye hamar meghódította a sikerfalakat és az olvasók kedvence lett, ami cseppet sem meglepő. A Hazugok cselekményét valós események ihlették. Így utólag, a regény elolvasása után, eléggé megdöbbentő érzés belegondolni, hogy a valódi Reának min kellett keresztül mennie, milyen gonosz személyiségekkel kellett megküzdenie.
Az írónő egy olyan világba enged az olvasóknak bepillantást, melyet másképp nem lenne alkalmunk megtapasztalni. Hiszen a néző sose láthatja, mi is zajlik a színfalak mögött. Ám most B.E. Belle kendőzetlenül megmutatja az olvasóknak, hogy a táncos világ nem mindig egy tündérmese.

Egy fékezhetetlen vágyal teli regény. 

A történet tele van izgalommal, szenvedéllyel és fordulatokkal az elejétől a végéig. A regény szédítően pörgős, izgalmas és szórakoztató. B. E. Belle egy csepp ideig se hagyja unatkozni az olvasókat, folyamatosan történik velük valami. Ám erről a regényről nemcsak a fentiek mondhatóak el, hanem a szerző egyúttal törekedett arra is, hogy legyen egy mélyebb mondanivalója is Rea és Hugo történetének. A Hazugok egy tükröt mutat a magyar társadalomnak, melyet semmi esetre sem érezhetünk bántónak, de mindenképpen elgondolkodtatóak.
A cselekmény nagyszerűen volt felépítve, gördülékenyen haladtak az események. A történetet váltott szemszögben ismerhetjük meg: Rea és Hugo gondolatai által. 

Erős és határozott karakterek, melyek fenomenálissá teszik a történetet.

Leila
Rea személyisége szerintem magávalragadó. Olykor talán túlságosan szókimondó, temperamentumos, akaratos lány, ám nem fél a másik szemébe mondani azt, amit igazából gondol. Sokan gondolhatnák ezek a jelzők alapján pimasznak, viszont én inkább azt mondanám rá, hogy bátor. A történet eljén féltem, hogy egy beképzelt lány lesz, hisz mégis csak ő az előadás sztárja, de szerencsére kellemesen csalódtam a személyiségében. Nagyon megszerettem őt, tetszett ahogyan az élethez állt. Végre nem egy olyan női karakterrel találkozhatunk ebben a regényben, akit sajnálni és megmenteni kell, hanem egy erős és határozott nővel. Bár Rea személyisége se hibátlan, de pont ez tette őt emberibbé, valóságossabbá.
A másik erős jellem a történetben Leila volt. Szerintem a történet kezdetétől fogva lehetett rajta érezni, hogy mennyire negatív karakter lesz. Nagyon dühős voltam rá, hogy a sikere érdekében képes lett volna bárkin átgázolni. Finoman szólva: utáltam őt. 
Hugó valamiért nem tudod levenni a lábamról. Igazat megvallva, nem volt vele különösebben problémám, ám mégse tudta Rea mellett az én szívemet is meghódítani. Tény, hogy egy nagyon izgalmas és érdekes karakter, aki kezdetben egy vérbeli macsónak tűnik, de szépen lassan felfedi érzéki oldalát is. De vajon szerelem valóban képes teljesen megváltoztatni egy szoknyapecért?

Hugo Ortega
Egyetlen hibája volt számomra a könyvnek, ami nem nyerte el túlzottan a tetszésemet, a túl részletes erotikus jelenetek. Bár lehet csak amiatt, mert nem voltak a kedvenc részeim, úgy éreztem, mintha ezek a részek kicsit a kelleténél hosszabbra nyúltak volna, és emiatt pedig néha már kellemetlenül éreztem magam olvasás közben. De igyekeztem ezeket a részeket átugrani a szememmel, és így számomra nem ronottak az olvasási élményen az erotikus jelenetek.

Mindenképpen ajánlom azoknak a könyvrajongóknak, akik egy izgalmas romantikus-erotikus regényre vágynak. 

Bár a Hazugok mindössze csak egy kötetes, az írónő egy rövid novella formájában folytatta Hugo és Rea történetét, így nem kell véglegesen elbúcsúznunk tőlük. Nagyon megszerettem a karaktereket, és egyaránt a történetet is, éppen ezért nagyon kíváncsian várom, milyen meglepetéseket tartogat a Kísért a múlt novella.

Vajon képesek együtt végigcsinálni az előadást, vagy még azelőtt párt váltanak, hogy felgördülne a függöny?
Megrendelem!


Cím: Hazugok
Szerző: B. E. Belle
Kiadó: Álomgyár kiadó
Kiadás éve: 2019.
Oldalszám: 432
⭐⭐⭐⭐⭐



Fülszöveg:

Elképesztő ​igaz történet alapján, egy zárt világ színpadáról.

A magyar tánctársulat kiemelkedő szólistája, Rea nyomdafestéket nem tűrő szókimondása és heves természete miatt nem túl népszerű társai körében. Ezt kihasználva egy három hónapos spanyolországi munkaszerződés alatt gonoszsággal átitatott lelkű kolléganője, Leila elhatározza, hogy letaszítja a tánc képzeletbeli trónjáról a királynőt. Hazugságokkal fűszerezett háborút indít, aminek következményeire senki sem számít.
Rea megsebzett lelkét csak a szerelem gyógyíthatná. Sárba tiport becsületének egyetlen megmentője a bűnösen jóképű testőr, Hugo Ortega lehetne – akinek szállodatulajdonos apja szerződtette le a magyar társulatot –, akibe a lány első látásra beleszeret. Bár a sármos spanyol csapodár, szoknyapecér életet él egy régebbi csalódása miatt, a magyar táncművész combjaitól ő is elveszti józan ítélőképességét.
Rea és Hugo szíve eszeveszett vágytól vezérelve kezd táncba a hazugság színpadán, ám a társulatot átszőtt ármánykodások hatására bizalmuk egymás iránt is meginog.
Vajon képesek együtt végigcsinálni az előadást, vagy még azelőtt párt váltanak, hogy felgördülne a függöny?

A Hazugok B. E. Belle első regénye, melyet egy igaz történet ihletett. Vérpezsdítő, vad románc, mely minden kétséget kizáróan elnyeri majd olvasói tetszését.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Majdnem egy évig olvastam ezt a könyvet!

     Delia Owens regénye nem csak külföldön, de a hazai könyvpiacon is hatalmas sikert aratott. Tavaly, mikor minden Facebook bejegyzésben azt láttam, hogy a könyvmolyok többsége ezt olvassa, úgy érzetem, hogy nekem is el kell olvasnom. Utólag pedig úgy gondolom, hogy nagyon jól tettem, hogy engedtem a kíváncsiságomnak. Egy felejthetetlen élménnyel lettem gazdagabb, amit szinte egy egész éven keresztül élhettem át.      Ám nem azért tartott egy éven keresztül, mert szenvedéssel olvastam. Épp ellenkezőleg! Minden sorát élveztem a történetnek, ám minden egyes nap csak egy kis falatnyit olvastam a könyvből. Az időhúzás által lehetőségem volt arra, hogy a cselekményt átéljem, saját történtemnek érezzem. A lassabb olvasásnak köszönhetően mélyebben átéltem a kalandok izgalmait, szereplők örömeit, bánatait, és legfőképp a magányt. Különös, ám egy év alatt semmit sem felejtettem a történetből. Szinte minden mozzanatra emlékszem, annyira nagy hatással volt rám Kya története.           A magány