Ugrás a fő tartalomra

Anne L. Green: Végzetes csábító | Könyvajánló

A Végzetes csábító találóbb címet nem is kaphatott volna. Végzetes volt számomra. Még több izgalom és váratlan fordulat, a trilógia első két kötetéhez képest. Anne végig játszott velem olvasás közben. Elhitetett velem valamit, ám ezt követően egy váratlan fordulattal megváltoztatta az események kimenetelét. A befejezéssel pedig remekül elvarrta az írónő a szálakat. Nem maradt bennem megválaszolatlan kérdés.

Lenyűgöző és páratlan élményt nyújtott nekem ez az ALG könyv is.

Mikor neki keztem a trilógia befejező részének, úgy gondoltam, hogy szórakoztató lesz, de mivel már ismerjük a karaktereket, nem fog nagyobb élményt nyújtani, mint az előző részek. Ám pozítivan csalódnom kellett. A Végzetes csábító a külsejével és belsejével is egyaránt ámulatba ejtett. A regény számos fordulatot és bonyodalmat tartalmaz, ám ettől egyáltalán nem érezhető túlkomplikáltnak. Viszont az garantált, hogy minden oldalon izgulhatunk olvasás közben, hogy vajon hogyan folytatódik Volkovék kalandja. 
Nekem ez lett a kedvenc részem a trilógia kötetei közül, mert ez nyújtotta a legtöbb izglamat szerintem. 

Ebben a könyvben nagyobb szerepet kap a romantika mellett az ármánykodás, a titokzatosság, és a veszély. Lenyűgözött, hogy az írónő törekedett arra, hogy a szereplőkkel együtt érjen minket a meglepetés ereje, mikor fény derült egy-egy titokra. Így teljesen bele tudtunk merülni a történetbe, és átélhetjük a szereplőkkel együtt a cselekményeket. 

Egy szenvedélyes és lebilincselő szerelem története, melyet te is át akarsz majd élni.

Nagyon megszerettem Niko és Olivia párosát. Remekül összepasszoltak, kiegészítették egymást. Főként Niko lopta be magát a szívembe a humorával. Hihetetlenül jól szórakoztam a poénjain ezúttal is. 
Olivia ebben a kötetben is hozta a már jól megszokott formáját, egy határozott és bátor nőjét. Ám azért voltak olyan jelenetek, melyeknél úgy éreztem talán meg fog indogni kicsit, vagy tévútra lép majd. Nagyon sokat izgultam érte.
Ebben a kötetben két olyan karakter is megismerhetünk jobban, akik szerintem annak ellenére, hogy nem mindig a jó oldalt képviselik (vagy egyáltalán nem), hamar megfogják szeretni az olvasók őket. Igor és Dimitrij nagyon felkeltette a kíváncsiságomat. Remélem egyszer egy könyv, vagy akár csak egy novella formájában, de olvashatunk még róluk. Dimitrij szerintem nagyon különleges és rendkívül jól megformált karakter lett. Ő lett a másik kedvenc karakterem ebből a történetből. 

Szerencsére a trilógia befejeztével nem kell végleg elbúcsúznunk szeretett párosunktól, ugyanis a Moszkvai csábító novellában egy utolsó kalandra hívnak minket. Illetve a Bűnös viszony-sorozatban is felbukkannak majd olykor. 

Összeségében zseniális lett a Csábító-sorozat. Ezzel a trilógiával az írónő egy teljesen új arcát mutatta meg az olvasóknak. Teljesen beleszerettem ebbe a stílusba! Alig várom, hogy a következő Anne L. Green regényt olvashassam. 

Vajon a megmenekülés lehetséges mindkettejük számára?



Cím: Végzetes csábító

Szerző: Anne L. Green

Kiadó: Álomgyár kiadó
Sorozat: Csábító sorozat
Kiadás éve: 2019.
Oldalszám: 420
⭐⭐⭐⭐⭐

Fülszöveg:

A legnagyobb bátorság az álarc levételéhez kell

Olivia és Niko a közös jövőjük reményében veszélyes feladatot vállalnak. Úgy döntenek, együtt épülnek be a maffiába. Niko álszemélyiségeit felhasználva a bejutás egyszerű ugyan, de a kiszállás korántsem az. Küldetésük során nem bízhatnak meg senki másban. Egyetlen hiba és oda a gondosan kidolgozott álca. Az egymásba vetett bizalom jelent számukra mindent. A túlélést. A kalandok során azonban újabb megdöbbentő, sokkoló darabkák kerülnek elő Niko múltjából. Veszélyesebbnél veszélyesebb helyzetekbe kerülnek, de ezek közül egyik sem olyan hátborzongató, mint Niko alteregóinak rengetege. Minden zavarossá válik, és még ők sem láthatják előre, mi történik, ha nem a rosszfiú lesz jófiúvá, hanem a jó kislány válik rosszá.

Bár mindkettőjüket más motiválja, a céljuk azonos: megszabadulni a láncaiktól és felszámolni a bűnszervezetet.

De Niko már érzi azt, amit Olivia még csak nem is sejt: a megmenekülés talán nem is lehetséges mindkettejük számára.

A Végzetes csábító a Csábító-sorozat harmadik része. A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő legújabb, szenvedélyes és váratlan bonyodalmakkal teli modern kori romantikus történetében soha nem tudhatod, mi fog történni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog