Ugrás a fő tartalomra

Merj önmagad lenni! | Baráth Viktória Blogger hét


/ Pandalány olvas / Lillsz in Bookland / Kitablar / Lap lap után / Bree S. világa /

Baráth Viktória első regénye, az Első tánc még 2016-ban jelent meg. Teltházas bemutató, rengeteg olvasó, nagyon jó hangulat. Így lehet szűken összefoglalni a regény debütálásának pillanatát. Szeretnéd felidézni a pillanatot? Akkor kattints IDE, és nézd meg az eseményen készült képeket!

Körübelül 15 borítóterv készült, mire a mű elnyerte végső formáját. Tudtad, hogy ezt a regényt az írónő egy álma alapján írta? Ha nem, akkor kattints IDE és tudj meg még több érdekességet a könyvről!

Ha esetleg még nem olvastad a regényt, ismerd meg a fülszöveget!

Egy hihetetlenül varázslatos történet. Mely szórakoztat, megnevettet, és összetör. Lehengerlően érzelem dús regény, melyet nem lehet végig olvasni sírás nélkül. A könyv befejeztével, nagyon magam alatt voltam, hiszen az egész történet alatt a szerző játszott az érzelmeimmel.
Szinte megelevenett előttem a cselekmény, mintha csak egy filmet néztem volna. Teljesen magával ragadott a történet, melyet egy szúszra elolvastam. 
A regény fordulatos és kiszámíthatatlan. Na és a befejezés... számomra folytatásért kiállt. (Remélem egyszer lehetőség lesz rá.)

Ha kíváncsi vagy a teljes véleményemre, ITT elolvashatod.

A LEGJOBB IDÉZETEK

" Szerettél már valakit annyira, hogy nem érdekelt, ki mit mond, csak vele akartál lenni? Hogy bármit megtettél volna azért, hogy érezd, viszontszeret, akár csak pár percre is?"

" Ne azon agyalj, hogy mi lesz majd egy vagy öt év múlva. Csak legyél boldog! Most! "

" Miért van az, hogy miatta vagyok boldog, mégis ő okozza a legnagyobb fájdalmat? "

" – Nem vagy éhes? – kérdezi. 
– De. Egy kicsit. 
Igazából fel tudnék falni egy fél marhát, de én úrinő vagyok, nem mondhatom ezt. "

" – Nagyon csöndben vagy – szólal meg. 
– Ne haragudj, csak tudod, nekem ez volt az első, és… – vonom meg a vállamat. 
Owen majd megfullad a kávétól, szörnyen köhögni kezd. 
– Mármint nem úgy, hanem egy idegennel, érted! "

" Nem bírok nélküle élni , de ha vele vagyok , akkor meg fájdalmat okoz . – Ilyen a szerelem , ha vállalod a kockázatot , viseld a következményeit. "

" Akármit csinálhatsz, ha hozol utána fánkot, akkor meg van bocsátva – vigyorgok. "
Forrás: https://hu.pinterest.com/konyvjelzoblog/


OLVASÓI VÉLEMÉNYEK

" Én nagyon szerettem ezt a történetet, szerettem a szereplőket, a cselekményt és a stílust. Gördülékenyen tudtam haladni vele, teljesen beszippantott. Annyi minden van benne, amire egyáltalán nem számítottam." - GORKIE (Moly.hu)

A történet nagyon pörgős. A leírások tökéletesek, én magam is ott sétáltam Párizs utcáin, láttam az erkélyről az Eiffel tornyot is. Én is ott voltam a hóesésben. A bárban. Mindenhol. " - NIITAABELL VILÁGA blog

" A könyv folyamatosan átvert. Amikor már kezdtem azt hinni, hogy tudom mi fog következni az írónő fogta és csavart egy hatalmasat a történet szálán én pedig csak néztem ki a fejemből, hogy most ez tényleg… és tényleg. " - DEZIRÉÉ (Moly.hu)

" a kegyetlenségnek, és a gyönyörűségnek is egy egészen új szintjére emelkedett ez a történet, olyan élményt adott, amit bár minden könyvnél átélhetnék. " - NEVER LET ME GO blog

További olvasói véleményt ITT olvashatsz!

Könyv előzetes:

KÖVESD AZ ÍRÓNŐT A FACEBOOKON! → ITT

CSATLAKOZZ A BARÁTH VIKTÓRIA VILÁGA CSOPORTHOZ! → ITT

RENDELD MEG A SZERZŐ KÖNYVEIT! → ITT

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog