Ugrás a fő tartalomra

B. E. Belle: Szinglik - Zora | Könyvajánló


B. E. Belle olyan dolgokra is rávesz, amiket előtte sose csináltam volna. 

Régen azt vallottam, hogy én sosem fogok e-könyvet olvasni, mert mennyivel jobb a nyomatott könyv. Korábban nem olvastam novella - sorozatot, mert tartottam tőle, hogy nem tetszenének. Erre tessék! Kiderült, hála B. E. Belle legújabb novella-sorozatának, hogy szeretek novellákat olvasni, és hogy imádok e-könyv olvasót használni. 

Idén az írónő annak érdekében, hogy minél több élménnyel és történettel tudja szórakoztatni olvasóit, úgy döntött, hogy indít egy négy részes novella - sorozatot, melynek címe: Szinglik
Nagyon felkeltette a kíváncsiságomat, mindaz, amit az írónő előzetesen elmondott a sorozatról, illetve a szerző korábbi könyvei is nagy hatással voltak rám. Így nem volt kétség afelől, hogy elolvasom a legújabb sorozatát is. 

Szantorini szépsége, az óceán illata és a görög hagulat teljesen átjárta a lelkemet olvasás közben.

A hely szépségét igyekezett átadni az írónő, és szerintem teljes mértékben sikerült is neki. Nem vitte túlzásba a környezet bemutatását, de mégis elegendő volt számomra, hogy úgy érezzem, mintha én is a négy lánnyal utaztam volna Szantorinire.

A történet cselekménye nagyon gördölékenyen haladt végig. Mivel Zora része még csak az első szelete volt a novella - sorozatnak, így nem számítottam túl sok váratlan fordulatra. Azonban a novella végére sikerült az írónőnek egy brilliáns csavart belefűznie a cselekménybe, mellyel rákényszeríti az olvasóit, hogy azonnal el akarják olvasni a következő részt. Lehengerlően izgalmas, csajos vakáció.
Az egész novellát figyelembe véve, nagyon izgalmas volt a történet, ám olykor éreztem pici túlzásokat, melyekre később kitérek. Szórakoztatott, kikapcsolt, ellenben még nem érte el nálam azt a szintet, melyet az írónő korábbi könyvei hoztak. Éppen ezért izgatottan várom, mit tartogat még a négy szingli kalandja.

Nem minden szereplő lett szimpatikus.

Zora
A karakterek számomra nehezen megszerethetőek voltak, pedig nagyon nyitott voltam feléjük. Igazából számomra az első részben eddig csak Hanna volt rokonszenves, a többiek még nem. Talán mindez annak tudható be, hogy Hannán kívül a többi szingli lánynak van egyfajta beszéd stílusa, ami számomra nem szimpatikus. Pl.: Eléggé csúnyán beszélnek egymással, ahhoz képest, hogy barátnők, meg azt tekintve, hogy nők.
Ám mivel ebben a részben Zora gondolatait ismerhettük meg, így most őt szeretném kiemelni. Nagyon kedves lánynak tűnik, még látok esélyt arra, hogy később meg fogom kedvelni őt. 
A történet elején Zora éppen válni készül, mivel megtudta, hogy a férje megcsalta őt. Azonban ő az otthoni önsajnálat helyet elutazik 3 barátnőjével együtt Szantorinire. Kezdetben számomra nagyon szerénytelen és egoista benyomást keltett, annak okán, hogy neki mennyi pénze van és hogy milyen csinos. Utóbbit szerintem kicsit túl sokszor is mondogatta. Bár lehet csak Zora személyisége volt csak ilyen. A későbbiekben kiderül.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a fenomenális lezárást követően milyen izgalmakat tartogat még a négy szingli számára az írónő.

Vajon milyen fordulatok várnak a négy szinglire?
Megrendelem!

Fontos, hogy a sorozat csak e-könyv formában elérhető!


Cím: Szinglik - Zora
Sorozat: Szinglik
Szerző: B. E. Belle
Kiadó: Maraton kiadó
Kiadás éve: 2020.
Oldalszám: 36

⭐⭐⭐⭐

Fülszöveg: 
Négy gyerekkori barátnő számára úgy hozza az élet, hogy egy időben válnak szinglivé, ezért úgy döntenek, a már hagyománnyá vált közös nyaralásukat az eddigieknél is emlékezetesebbé teszik. A választásuk Szantorini szigetére esik, ahol elmerülhetnek a féktelen bulizás, a vérpezsdítő szórakozás és a fesztelen kikapcsolódás örömeiben. Azonban arra egyikőjük sem számít, hogy az eltöltött egy hét alatt felszínre törnek az elmúlt évek elfojtott sérelmei, fény derül rég eltemetett titkokra, ráadásul olyan váratlan helyzetekbe sodorja őket az élet, ami alapjaiban rengeti meg a sziklaszilárdnak hitt barátságukat.
Tengerpart, forróság és igazi érzelmi kavalkád.
B. E. Belle, a nagy sikerű Hazugok és Megtörtek regények szerzője, ezúttal egy könnyed nyári novellafüzérrel lepi meg olvasóit. A négyrészes e-könyv-sorozat garantált kikapcsolódást, nevetést és izgalmat nyújt a csajos, pikáns történetek kedvelőinek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Majdnem egy évig olvastam ezt a könyvet!

     Delia Owens regénye nem csak külföldön, de a hazai könyvpiacon is hatalmas sikert aratott. Tavaly, mikor minden Facebook bejegyzésben azt láttam, hogy a könyvmolyok többsége ezt olvassa, úgy érzetem, hogy nekem is el kell olvasnom. Utólag pedig úgy gondolom, hogy nagyon jól tettem, hogy engedtem a kíváncsiságomnak. Egy felejthetetlen élménnyel lettem gazdagabb, amit szinte egy egész éven keresztül élhettem át.      Ám nem azért tartott egy éven keresztül, mert szenvedéssel olvastam. Épp ellenkezőleg! Minden sorát élveztem a történetnek, ám minden egyes nap csak egy kis falatnyit olvastam a könyvből. Az időhúzás által lehetőségem volt arra, hogy a cselekményt átéljem, saját történtemnek érezzem. A lassabb olvasásnak köszönhetően mélyebben átéltem a kalandok izgalmait, szereplők örömeit, bánatait, és legfőképp a magányt. Különös, ám egy év alatt semmit sem felejtettem a történetből. Szinte minden mozzanatra emlékszem, annyira nagy hatással volt rám Kya története.           A magány